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Dieses Thema hat 41 Antworten
und wurde 4.089 mal aufgerufen
 Allgemeine Fragen zum Aufbau des Stuhles
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Nima Offline



Beiträge: 46

02.11.2006 22:03
#31 RE: rnr-profile Antworten

hallo
ich habe den Matrox Tripplehead2go bei mir im einsatz.gute einfache software.läuft mit einigen rennspielen.
habe es mit 3 beamern aufgebaut leider noch nicht mit dem rock zusammen.aber das ist der absolute hammer.und das im
sofa mit joystick.ich mach mal ein morgen mal ein paar bilder
nima

Renoboss Offline



Beiträge: 23

03.11.2006 06:14
#32 RE: Matrox Antworten

Please tell me, why u prefere Matrox ?

With the Matrox you get the software to select to odd resolution 3840x1024. The MatroxTrippleHead2Go will
divide it again to 1280x1024 towards the 3 LCD.

First of all my PC isn't capable for SLI.
Second: I'm a Nvidia-fan but i have bad experience running multiple monitors through Windows/Nvidia software!.
Currently i've a XFX6800GS. Before that Asus9950TD which already was capacle running stereovision goggle's!
My favorit games like rFactor / GP4 / CMR / COD2 seem to support the MTH2G!!

sirnoname Offline



Beiträge: 87

03.11.2006 18:11
#33 RE: Matrox Antworten

All ok,

perhaps it helps, with multimonitor u always use UltraMon Software which is
compatibel with nVidia and ATI/AMD Hardware. It will simplify the handling.

http://www.ultramon.com

Nima Offline



Beiträge: 46

03.11.2006 20:08
#34 RE: Matrox Antworten

hallo
ich habe einen p4 3500 mit gforce 7900gs.
hier eine liste mit der der matrox läuft:
http://www.matrox.com/graphics/en/dispat...mpatibility.php
hier noch die die spiele die gehen:
http://www.matrox.com/graphics/en/gxm/pr...gaming/list.php
http://www.matrox.com/graphics/en/gxm/pr...screenshots.php

sirnoname Offline



Beiträge: 87

04.11.2006 14:01
#35 RE: Matrox Antworten

What is triple Head ? A Software module ? there are many GPU's usable, i thought it is an spezial graphic board ??

Nima Offline



Beiträge: 46

04.11.2006 17:00
#36 RE: Matrox Antworten

hallo
der triple Head ist ein seperates teil was an einen ausgang angeschlossen wird.dann wird dann die auflösung z.b.
3840 x 1024 eingestellt in der software.dann das spiel optimieren lassen.und dann zocken.mann kann dann auf dem 2 ausgang der grakik noch einen 4 monitor anschließen.leider find ich das blöde kabel von meiner kamera nicht aber bald giebt es ein paar bilder.

sirnoname Offline



Beiträge: 87

10.11.2006 13:19
#37 RE: rnr-profile Antworten

Renoboss: Let me know if you find some source code to make a plugin for your other prefered games.
When someone finds code, I will do my best to get an plugin working. (speed etc.)
I need people which find the stuff in the net. There is very much stuff out there.
What I need is exact source code to implement as Plugin.
I think rFactor should have something like that for motion platforms.
Also NoLimits.

Renoboss Offline



Beiträge: 23

11.11.2006 08:30
#38 RE: rnr-profile Antworten

Hello Sirnoname,

For rFactor there seems te be a SDK or something like that.(also plugins available)
http://www.rfactor.net/index.php?page=devcorner

I have no programming skill so i dont't really know what you need.

Take a look yourself!

sirnoname Offline



Beiträge: 87

12.11.2006 04:47
#39 RE: rnr-profile Antworten

Hi,

do you have the simulation ?
Is your chair usable for some test ?
Can u test a ready plugin for me ?
Perhaps u can also find out the difference about "rFactor Internals Plugin" and "rFactor Internals Plugin V2" ?
Is this a version problem with older rFactor games ?

What u would choose for the G-Effects / acceleration ? I only see forward/backward, but no left right in the specs:
Is this mLocalRotAccel ?

TelemVect3 mLocalVel; // velocity (meters/sec) in local vehicle coordinates
TelemVect3 mLocalAccel; // acceleration (meters/sec^2) in local vehicle coordinates

// Orientation and derivatives
TelemVect3 mOriX; // top row of orientation matrix (also converts local vehicle vectors into world X using dot product)
TelemVect3 mOriY; // mid row of orientation matrix (also converts local vehicle vectors into world Y using dot product)
TelemVect3 mOriZ; // bot row of orientation matrix (also converts local vehicle vectors into world Z using dot product)
TelemVect3 mLocalRot; // rotation (radians/sec) in local vehicle coordinates
TelemVect3 mLocalRotAccel; // rotational acceleration (radians/sec^2) in local vehicle coordinates

float mSteeringArmForce; // force on steering arms

Renoboss Offline



Beiträge: 23

12.11.2006 13:58
#40 RE: rnr-profile Antworten

In Antwort auf:
do you have the simulation ?
-Yes !
In Antwort auf:
Is your chair usable for some test ?
-as of now YES!!(just finished)
In Antwort auf:
Can u test a ready plugin for me ?
-Sure , if i can help the community!
In Antwort auf:
Perhaps u can also find out the difference about "rFactor Internals Plugin" and "rFactor Internals Plugin V2" ?
Is this a version problem with older rFactor games ?

-I'll look into that, first thing in mind V2 is used with the latest release (the one i have)

I haven't studied the rest yet, so no comment.

sirnoname Offline



Beiträge: 87

12.11.2006 18:51
#41 RE: rnr-profile Antworten
You have to find out, where the plugin.dll has to be copied and
what u can do with it. Also it should be compatible with older versions 1.02 etc. ...
Also I must know where in the game it will show you the plugin loaded ?
I copied the plugin in plugin directory and it should write some files, but it did not.

Peterbaw ( Gast )
Beiträge:

30.10.2017 08:07
#42 pharmacy technician jobs memphis tn Antworten

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